Bekas pers0naliti televisyen, Puan Sri Normala Samsudin meluahkan rasa kesal terhadap pembantu rumahnya yang dikatakan ‘panjang tangan’.

Menurut Normala, beliau sudah mengenali pelbagai jenis pembantu rumah selama puluhan tahun, namun beliau tidak dapat mengesan kejahatan pembantu rumahnya kali ini disebab kan sikapnya yang sangat licik. ‘Berpuluh Tahun Aku Kenal Pelbagai Jenis Maid’

“Berpuluh tahun aku kenal pelbagai jenis ‘maid’. Aku sering bersikap percaya pada kebaikan yang ada pada seseorang pembantu rumah. Tapi yang ni kejahatannya tidak nampak. Dia sangat licik. Pelak0n terbaik sinetr0n. Multi-talented thi3f.”-Tulis Normala.

Redha Dengan Ujian Akui redha dengan ujian, Normala turut menyatakan bahawa biarlah Allah sahaja yang menentukan nasib pembantu rumahnya itu.

“Aku taknak kata apa-apa tentang kejahatan kamu bik. Biar Allah tentukan nasib kamu. Aku ada Allah. Semua itu harta dunia. Ake redha ujian ini. Kerna aku takut Allah.-Tulis Normala.

Normala Samsudin dah jadi nenek. Bekas personaliti televisyen, Datin Seri Normala Samsudin, 58, kini bergelar nenek apabila anak perempuannya, Ruhila Roslan melahirkan anak sulungnya.

Normala yang begitu teruja, berkongsi berita gembira ini di Inst4.gram.

“Alhamdulillah, sujud syukur atas segala-galanya Ya Allah. Terima kasih atas doa-doa kalian. Ruhila selamat melahirkan ‘baby boy’ (bayi lelaki), dan rasmilah saya sebagai Tok Mama,” kongsinya.

Tidak ketinggalan, dia juga memuat naik beberapa foto Ruhila dan suaminya di wad bersalin di sebuah hospital.

Berita ini turut disambut gembira pengikutnya termasuk rakan-rakan selebriti antaranya Uyaina Arshad dan Datin Alyah yang mengucapkan tahniah buatnya serta keluarga.

Ruhila dan suaminya, Majid Nazli melangsungkan pernikahan dalam majlis serba sederhana ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada Januari tahun lalu.

Sementara itu, anak lelakinya, Ashraf Roslan pula melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya Hilyati pada 1 Jun tahun lalu.

Sumber : Murai